FAQ

Hur beställer jag?

Klicka på produkten som du vill beställa, välj vilket antal du önskar beställa och klicka sedan på ”ADD TO CART”. . Fortsätt sedan till ”CHECK OUT” och fyll där i ditt namn, adress och email eller telefonnummer. Därefter väljer du vilken fraktmetod som passar dig, antingen den kostnadsfria standardfrakten eller expressfrakten om du inte vill vänta en minut till att få hem din beställning. Därefter väljer du ett av våra säkra betalningsalternativ för att betala din beställning. När det sista steget är genomfört får du ett bekräftelsemejl av oss och därefter ytterligare ett mejl när din beställning har lämnat vårt lager och är på väg hem till dig.

Vilka länder skickar ni till?

Vi skickar beställningar till hela världen. Skulle ditt land av någon anledning inte gå att välja i menyn, eller ifall du har funderingar kring din beställning vänligen kontakta oss så hjälper vi dig.

Vilka betalningsalternativ tillhandahåller ni?

Vi accepterar betalningar gjorda med kort, Paypal, Klarna och Swish. Via Klarna finns det flera alternativ att välja, bland annat att betala när produkten har kommit hem till dig eller att dela upp betalningen.

Var skriver jag in min rabattkod?

När du väl har klickat ”BESTÄLL” så ser du i den högra kolumnen information om din beställning. Där finner du även en ruta där du kan skriva in eller klistra in din rabattkod. Efter att du har skrivit in den så klickar du på ”ANVÄND”.

Om du är inne via mobilen eller surfplattan så finner du rabattkodsrutan högst upp när du har nått steget som innehåller betalningsalternativ. 

Behöver jag betala några ytterligare avgifter eller skatter?  

Inom EU tillkommer inga ytterligare avgifter, skatter eller kostnader. Om du beställer utanför EU så kan det tillkomma ytterligare avgifter, beroende på vilket land du befinner dig i. Vi rekommenderar därför att du kollar upp reglerna och lagarna för import i det landet du befinner dig i.